Адреса: м. Кременчук, вул. Лейтенанта Покладова, 3       E-mail: info@kr-osvita.gov.ua
 
 
Друзі сайту
Английский в Кременчуге



Для отображения Облака ссылок
необходим
Adobe Flash Player 9
или выше.



Домашнє завдання першокласникам не задається

 Домашнє завдання першокласникам не задається
Міністерство освіти і науки надало школам рекомендації щодо особливостей навчального навантаження та оцінювання школярів.
 
Відповідно до методичних рекомендацій МОН,  у 2017/18 навчальному році процес організації навчання відбувається за такими принципами:
    У 1-му класі домашні завдання не задаються.

     У 2-4 класах обсяг домашніх завдань з усіх предметів має бути таким,

щоб витрати часу на їх виконання не перевищували:

у 2-му класі – 45 хвилин;

у 3-му класі –1 години 10 хвилин;

4-му класі –1 години 30  хвилин.

      Недопустимим є перевантаження учнів завданнями, які містяться у

додаткових посібниках, зошитах з друкованою основою: зафарбовування

малюнків, складання схем, таблиць, виконання додаткових завдань і вправ,

написання домашніх творів тощо.

Домашні завдання не задаються учням на вихідні, святкові та

канікулярні дні.

 

Оцінювання навчальних досягнень учнів

    Оцінювання навчальних досягнень учнів у 1 класі з усіх предметів інваріантної складової має здійснюватись лише вербально.

За рішенням педагогічної ради школи словесна характеристика знань, умінь і навичок, може надаватися учням другого класу.

 

Вільний вибір форм навчально-вихованого процесу

    У МОН зазначають: учителі мають вільний вибір форм організації навчально-виховного процесу, способів навчальної взаємодії, методів, прийомів і засобів реалізації змісту освіти. Також вчителю забезпечується право самостійно переносити теми уроків, відповідно до засвоєння учнями навчального матеріалу, визначати кількість годин на вивчення окремих тем.

 

Інтегроване навчання

    Сприйняття світу учнями 6-10 років за своєю суттю є цілісним як цілісне і саме довкілля. Потреба подолати протиріччя між розподілом освітнього процесу на окремі предмети, з одного боку, і цілісністю світу та цілісністю сприйняття дитиною довкілля, з іншого, потребує активного запровадження інтегрованих уроків.

У межах таких уроків має вивчатись підпорядкований одній темі матеріал із різних навчальних предметів, Головною метою інтегрованих уроків має бути не виклад максимального об’єму інформації, а формування цілісної картини світу і підвищення пізнавального інтересу учнів.

Ознайомитися з повним текстом методичних рекомендацій МОН можна за посиланням

Категория: Новини
Календар новин
«    Вересень 2017    »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 
Ваша думка
Як краще проводити свято першого та останнього дзвоника?
- урочиста лінійка для всіх класів
- урочиста лінійка для 1, 4, 9, 11 класів
- свято випуску для учнів 9, 11 класів
 
 
Авторизація


Статистика

 
 
  Офіційний сайт департаменту освіти м. Кременчука © 2011-2016
Розробка сайту - StroimWeb